
Kuva täältä.
M I T E N T O I M I I ?
Ensin multa poistettiin meikki, ja sitten alkoi varsinainen hoito. Hoidossa käytetään hoitopäätä, joka toimii hieman kuin imuri. Se siis imee hellävaraisesti iholta likaa ja epäpuhtauksia puhdistusserrumia käyttäen. Meikin puhdistamisen jälkeen alkoi "pintapuhdistus" hoitopäällä, joka hellästi imee ihon pehmeäksi ja kosteutetuksi. Sitten alkaa syväpuhditus, johon käytetään myös puhdistusseerumia, jossa on mm. salisyylihappoa. Imu on hieman voimakkaampaa tässä vaiheessa, ja kosmetologi käy tarkkaan läpi juuri ne kohdat, missä mulla on esim. mustapäitä. Edelleen tuntuu ihan mukavalta iholla. Lopuksi imeytetään ihoon juuri sinun ihoptyypillesi sopivaa tehoseerumia, joka kosteuttaa ihoa.

Kuva täältä.
Hoidon jälkeen iho ymmärrettävästi punoitti, mutta ei tuntunut mitenkään kiristävältä. Paljon sitkeitä näppylöitä on kadonnut, joten olen erittäin positiivisesti yllättynyt. Hoidon jälkeen ei suositella liikuntaa tai muuta hikoilua aiheuttavaa hommaa, joten suosiolla jätin tämänpäiväiset treenit väliin. Kosmetologi suositteli myös runsasta veden juontia, joten myös tätä postausta kirjoittaessani mulla on vesilasi kädessä.
Clean&hydrate 89e, kesto noin 25 min





